Saturday, November 3, 2012

UPSI SEM 2


Alhamdulillah,,sekarang masuk sem 2 aku belajar di UPSI..ni kira last sem utk aku kat sini..bulan 2 hingga bulan 6 tahun 2013 aku praktikal di sekolah menengah kat Melaka.

Kejap je masa berlalu..tahun demi tahun..aku sentiasa merantau..dari Kelantan aku ke KL-Melaka-Perak dan kembali semula ke Melaka..selepas ini?? hanya Allah yg tahu..=)

Pengalaman berada di Tanjung Malim ni best..awal kedatangan ku disini, aku sudah jatuh cinta...Jatuh cinta pada alam ciptaan-Nya..
Setiap pagi dan petang, aku pasti menatap kecantikkan itu..hati sentiasa merindui saat indah begini..


~ SubhanALLAH,AlhamduliLLah,wa Laa ilaaha illALLAH,ALLAHUAKBAR ~




Awal pagi..6.55 am dari atas kayangan tingkat 9 kolej kediamanku..
Kelihatan kabus menutupi ladang kelapa sawit..saat ini, angin pagi menghembus bayu yang dingin.. 



7.15 am..mentari mula menjelmakan diri..



Sekarang ni waktu dhuha..dari beranda kediamanku terpancar cahaya mentari pagi..
Udara yang segar menghembus nyaman.
View yang sebenar lagi cantik berbanding dalam gambar ni..
teringat aku tentang syurga..
Syurga bagai mana?? mesti lagi indah kan...
Ya Allah! aku jatuh cinta..
Izinkanku utk ke syurga Mu..
Ampunikan dosaku..dan Rahmati aku..agar aku dapat masuk syurgaMu..


No comments:

Post a Comment