Tuesday, November 6, 2012

~AKU KEMBALI~

Ye..aku kembali..kembali ke sini..kembali dgn hati yang penuh cinta dan rindu..
Dari blog ke facebook..dan dari facebook aku kembali ke blog..

Kenapa?

kerana rindu..
aku merindui blog ini..
blog yg penuh dgn kenangan..

tetapi tdk ku tinggal fb sepenuhnya..fb as connection with others and getting the info..

aku mahu kembali mencoret kenangan disini..
kenangan untuk bacaan hari mendatang..
darinya menginsafi dan menasihatiku kembali...

terasa takut utk mencoret di fb...kerana takut ujub, riak dan takabbur menjengah ke hati..
semoga Allah mengampuni dosaku..

cukup,cukup sudah..cukup sampai di sini saja

dan blog memberi kepuasan dan muhasabah kpd ku..
yg mana pasti ku pilih? pastinya blogku...

~BiaR QaLaM BeRBicaRa~

No comments:

Post a Comment