Thursday, November 29, 2012

~ AYAT CINTA DARINYA~


BismiLLah..
Seperti biase,,seusai magrib,pasti bercakap2 dgn kekasih Agung..rindu selalu..=)..nak jumpe,,aku xlayak...nak lihat,,aku xnampak...tapi aku beriman, Dia ade bersamaku..hatiku juga bersamaNya selalu..erm,,indahnye cinta...manis bukan pada lidah..mahu dibuai cinta ini selama2nya..

Ya Allah,,aku merindui-Mu..


" Ya Tuhanku, berilah aku petunjuk agar aku dapat mensyukuri nikmat-Mu yang telah Engkau limpahkan kepadaku dan kepada kedua orang tuaku, dan agar aku dapat berbuat kebajikan yang Engkau redhai; dan berilah aku kebaikan yang akan mengalir sampai kepada anak cucuku. Sungguh, aku bertaubat kepada Engkau, dan sungguh,aku termasuk orang muslim" Aamiiinn
 (Surah Al-Ahqaf: 15)

Dalam surah ni ade sesuatu yang membuat aku tertanya2..apa yang dimaksudkan dengan ayat " ...sehingga apabila dia (anak itu) telah dewasa dan umurnya mencapai 40 tahun, dia berdoa..."

Siapa lelaki yang berumur 40 tahun tu? ermmm,,mesti ade cerita disebalik ayat ni..

Ya Allah,,masukkanlah aku bersama orang-orang yang Engkau terima amal baik yang dikerjakan, dan bersama orang yang Engkau maafkan kesalahannya dan dapat bersama mereka memasuki syurga yang telah Engkau janjikan.

14 Muharram 1434/ 28 Nov 12
UPSI

No comments:

Post a Comment